Telefonnummer

Fy satan vad det blåste igår.. mina utemöbler flyttade på sig, fönstrena knakade och flaggstången gungade oroväckande mkt ute på gården. Herregud. Jag var jättetrött igår men kunde jag somna? Nej för blåsten/stormen Egon vägrade lugna ner sig förräns runt halv 5 på morgonen. Älskar att stormen döptes till Egon dock! Jag försöker nu fixa med min uppsats igen vilket går ganska trögt men det måste gå. Motivationen finns inte då jag är fruktansvärt trött på uppsatsen och vill mest slippa den. Det blir inte bättre av att man vet att jag ska skriva en helt ny uppsats/examensarbete om ca 2 månader. Återstår att se om jag får gå upp med min uppsats för opponering nu i slutet på januari eller inte. 
 
Jag kom att tänka på det här mer nummer och telefonnummer häromnatten också. Jag är ganska duktig på att lära mig folks personnummer och andra siffror utantill. När det kommer till telefonnummer dock är jag fruktansvärt värdelös. Jag kan vissa av mina gamla mobilnr, mammas gamla och brossans gamla. Men att lära sig vänners nummer eller nya nummer är jag värdelös på...Det är ju konstigt egentligen att nummer man ringer regelbundet inte heller stannar i mitt huvud. Trots det finns det ett nummer som jag fortfarande kan utantill vilket jag upptäckte häromnatten, helt plötsligt ploppade det upp i huvudet. Ett nummer jag använt max 5 ggr och som jag inte ringt till på över 2 år. Visst är det konstigt? Och varför just det numret? Jag har ingenaning eftersom det numret har ingen som helst betydelse för mig alls.. 
 
Nu ska det lagas mat här hemma innan jag fortsätter plugga lite. Senare kommer Rasmus hit och sällskapar mig lite. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0