9 januari 2015

Min födelsedag började inte direkt superbra i tisdags. Jag var ledsen för att mamma och måmå inte var här och kände mig ganska ensam. Men efter en fika hemma hos Robert med tårta och prat så kändes det bättre! Och sen kom Rasmus och lagade köttfärslimpa, pratade, spydde ikapp på världen, såg film, spelade spel och bara var här för första gången på länge. Han stannade sen kvar vilket var himla bra! Att dessutom få ett fint kort av Robert med massa minnen på och en hel jäkla skokartong med spel, tekopp, choklad och nallen Clemens av Rasmus var verkligen inte alls vad jag hade väntat mig...    jag hatar att få presenter/grejer av människor då jag alltid tycker det känns fel men just de grejerna av Rasmus och Robert värmde mitt hjärta! Även om jag inte ville ta emot det men jag fick mig en rejäl känga så det var bara att se glad ut och hålla käft :p  Dem är fina mina vänner! 
 
De senaste dagarna har spenderat med Rasmus eller Robert och min bok. Himla skönt! Min handledare håller på att se över min uppsats just nu så har inte kunnat jobba med den. Det är skönt men man är nervös inför vad hon kommer tycka. Idag har jag fått tillbaka den så då ska jag fixa lite med den snart. Först blir det mat dock! 
Sen är det ju alltid kul att vakna och börja dagen med att få världens sämsta samvete över saker och ting.. glad fredag! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0