Sometimes it hurts instead

Ibland gör livet ont. När man tror att man har alltid under kontroll, full koll på sina känslor och vet hur vardagen och saker runt omkring är och hur människor i ens liv har det/vad de gör. 

Kontrollbehovsmänniskan i mig skriker i ren protest för att det verkar som att jag just nu står utanför saker, återigen. För vilken gång i ordningen?! 

Det gör att jag får ont i magen, känner mig lite bortglömd och mest, undrar när det någongång är min tur. När ska jag få det som alla andra verkar ha/få? När får jag skämmas bort och bli sådär rosig och vara speciell för någon? När? 
Risken är att jag bara hittar på vissa scenarior just nu men, I just, don't wanna be so fucking alone all the time anymore. Jag förtjänar att få det alla alla andra har, det är min tur nu. För en gångsskull, snälla? Varför kan du inte se mig när du verkar se alla andra? 

PUSS 

Kommentarer
Postat av: johanna

Du är fin. Du är helt fantastisk. Livet gör ont ibland, men tro mig,det är värt det. Han kommer. Han gör det <3

Svar: Är det verkligen värt det? Jag är inte så säker längre och jag börjar bli trött på att vänta. <3
Jönna :)

2014-09-22 @ 22:12:11
Postat av: johanna

Ge aldrig upp. Det är värt det. Njut av allt du har och försök att inte tänka så mycket :) han kommer. Tro mig!

Svar: Jag hoppas det, av hela mitt hjärta.
Jönna :)

2014-09-28 @ 04:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0