Skrattar så man hostar

Kvällen igår var mysig. Jag läste ut "Fyrvaktaren" och sen kom Rasmus och sällskapade mig hela kvällen. Munnen gick i ett på honom då han berättade om släktträffen han var på i lördags. Trevligt att höra ngn annan prata ;) Vi skämtade om hösten, pratade inspak och morgondagens pedsexantagning. Mys! Han lagade köttbullar och potatismos vilket var awesome och så såg vi teaterborgens "Djungelboken" och hängde på youtube och såg en massa klipp på "Whose line". Underbart program :)  Vi skrattade så vi hostade ett par gånger åt både youtube och varandra av olika anledningar. Det är så skönt att ha en sån människa i sitt liv som Rasmus!   Och jag ser så mkt framemot hösten av olika anledningar och jag håller alla tummar och tår som jag bara har :) 
vid strax efter 2 blev jag ensam och somnade som en sten igen. Sover så fruktansvärt mkt nu men antar att jag behöver det efter insparken och för att bli av med förkylningen. 
 
Idag har jag diskat, hämtat paket på konsum, börjat fixa med skolgrejer, lagat mat och hamnat i soffan. 
Skönt! Ska ta och se tv resten av kvällen och sen börja på en ny bok, "Änglamakerskan" som är den sista som finns ute av Läckberg. Spännande! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0