Ratrace

Jag kände mig lite mindre ensam efter att jag pratat med Dahlström igår. Han är bra på att lyssna :) och det bästa är att vissa av de tankarna jag har har han också. Och det är skönt!  Bra avslut på en dag med mycket tankar, film och läsning. 

Idag på morgonen hade jag "jour-tid" med Dahlström och Martin. Martin är så underbart bra som alltid vet vad han sla säga för att få mig på bra humör, jag är så oerhört glad att jag fick sparka in honom för 2 år sen och han kommer ALLTID att vara min favvo-nolla och en av mina finaste vänner :) 

Jag lagade lax till middag ikväll och sen började världens jäkla åskväder.. Jag stoppade in hörlurarna i öronen tills jag fick ont och försökte andas. Det var lugnt i ca 1 timme och sen kom nästa oväder som var 20 ggr värre med världens regnskur och världens åska.. Hatar det verkligen. Kroppen bara skakar.. :/  Nu senare ikväll har jag hängt lite med Robert :) vi flummade åt me, myself and Irene och sen såg vi filmen "Ratrace" som alltid är lika awesome :) många skratt vilket var trevligt! Fint avslut på helgen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0