Räddande ängel

Jag mådde skit stundtals igår med ont i kroppen, illamående och en jobbig näsa och ont i bihålorna. Stundtals var jag så trött och flummig att jag skrattade tills jag fick ont i magen och stundtals var jag nära att börja gråta åt att jag mådde dåligt + att världen är fin. 

Tack gode gud hade jag Rasmus här hela dagen och kvällen, som lät mig gnälla och buggade upp mig med täcke och kuddar och klappade på mig hela kvällen. Då kändes det bättre! Vi åt tacos, såg Transformers 3, Snålvatten och jäkelskap och Hook med varsitt täcke. Mys! Han stannade sen kvar trots att det inte var tänkt från början. Det var lite bra för han ville inte gå hem och jag ville inte vara ensam med min förkylning. 

Idag drog han hem för att jobba för första gången sen i torsdags. Lite tomt men skönt också. Jag har idag bara ätit matlåda, vilket är det bästa när han varit här då man får mat över, och sen sett Paradise Hotel och En ängels tålamod. Latdag ensam är också skön när man inte mår ok! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0