Marion var är du?

Vi åt god kyckling, potatis och sås igår innan vi såg fotboll och sen Thomas Järvhedens humorshow "Seriöst roligt". Sen fastnade vi på youtube framför en massa Gejmtajm och Felix recenserar. Natthumor! 
Vi somnade som två stockar efter att ha pratat en bra stund vid halv 5. Att få höra ngn annan andas igen var guld! 
 
Idag sov vi länge och båda hade haft väldigt awesome och fina drömmar inatt. Sånt gillar man :) Vi vaknade halv 2 efter att ha sovit som stenar. Vi åt frallor, jag diskade och så såg vi lite film innan han lagade kött, ris och sås till middag. Vi har sett Dobidoo, pratat en massa om saker och ting, både seriöst och oseriöst och planlagt saker och sen har jag för första gången sen "Transformers". Har aldrig gillat såna filmer innan men nu så. Det är lite illa när man tycker synd om robotar som får benen avhuggna..  
 
Nu är det ngn halv B film på tvn på i bakgrunden och jag tänker ta fram min bok lite och läsa. :) bara för att jag kan! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0