Letar efter något att säga som kan ändra allt, nått mer än det jag redan sagt

Jag hostade på, såg Paradise hotel och hela serien En ängels tålamod igår. Jisses.. Sen fick jag plötsligt för mig att ta tag i saker och ting, b.la att plugga i 2 timmar mitt i natten. Vad hände där!? 
Jag fick sen sällskap hela natten av Rasmus på fb-chatten då ingen av oss kunde sova. Strax innan 6 på morgonen idag somnade jag äntligen. 
Idag vaknade jag med huvudvärk pga vädret som är molnigt och dant. Har inte mått helt prima idag heller utan hostar fortfarande väldigt mkt slem och snorar vilket är fruktansvärt segt. Så idag köpte jag Teracough, äckligt men hoppas det hjälper för nu orkar jag inte vara förkyld längre. Matlusten är inte särskilt stor den heller..  Insparken är värd alla sjukdomar i världen men nu vill jag faktiskt bli människa igen..
 
Lite senare kommer Rasmus och kollar Idol och Paradise Hotel med mig. Sällskap är bra när man är dålig! Inte ens två dagar har gått sen han var här, men det skiter jag i. 
 
PUSS
 
Detta kan vara en av de låtarna som förklarar saker på ett fantastiskt sätt, dessutom är versionen fruktansvärt bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0