Konstigt dygn

Jag orkade inte plugga eftersom jag ändå inte skulle gå på gårdagens föreläsning så jag hängde med Robert i onsdags istället :) såg idol och Paradise hotel, pratade politik, pedsex och annat. Mysigt! Han inger alltid ett lugn i mig lilla Robert :) 

Jag blev ensam vid 1 men somnade inte förrän kl 6 på morgonen.. Hade sällskap på sms halva natten dock vilket var skönt. Igår vaknade jag av sms alldeles för sent.. Och plötsligt fick jag sig efter att läsa Gustav Fridolins biografi "morfar skrev inga memoarer". Så jag tog Rasmus med mig och vi drog till Apoteket och akademibokhandeln och käkade på donken. Gott! Sen blev han kvar hos mig då vi försökte vända tillbaka dygnet vilket gick bra. Vi var vakna till 1 idag med bakgrundsbrus i alla möjliga varianter och hade ett av de längsta lässessionen någonsin. :) sen pratade vi politik, HLK, pedsex och annat smått och gott precis som vanligt. Vi sov 4,5 timme och sen ätit biffar, sås och potatis :) nu har han precis sagt godnatt i min soffa medans jag inte är riktigt tillräckligt trött för att sova. Min hosta och näsa stör mig fortfarande också. Därför ska jag läsa lite nu och lyssna på när han andas. Det bästa som finns! :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0