I know you get me so I let my walls come down

Onsdageftermiddagen var bland det bästa på länge med massa random musik, livespelningar, sång, skratt och den bästa i soffan. Underbart!  
Förfesten var grymt trevlig hos Agnes och Hanna med alkohol, Beer-pong, trevliga människor, bål, kramar och boob-grabs. Awesome :) sen ett kåren som gick upp och ner. Lisa var full som en kastrull och kastade sig runt halsen på mig. Jag tog taxi hem vid 1-snåret men kunde inte somna förrän sent. 
 
I torsdag lekte jag med Simon heeela dagen :) Vi åkte hem till honom och såg film, lagade mat, pratade och tog det lugnt. Sjukt trevligt med lite kvalitetstid igen :) Simon är bra!  Knäpp dock som döper sina myntväxter till Svenne och Marita.. 
I fredags hängde jag med Robert innan vi drog till gamla HLK för att äta kräftor, paj och leka med ett par fina människor. Trevligt!  
Igår hade jag en kväll ensam för första gången sen i måndags vilket jag verkligen behövde, massa serier och bara försöka rensa huvudet. Kunde dock inte sova igår heller, inte kunnat sen i tisdags och det är sjukt irriterande. Min kropp vill verkligen sova men mitt huvud tänker för mkt på olika saker och ting vilket är fruktansvärt frustrerande.. 
 
Idag är jag trött och börjar bli otroligt frustrerar på att inte få sova ordentligt, snart kommer jag behöva ta tag i det och skaffa något mot det även om jag är starkt emot sånt, men sova måste man ju oavsett. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0