Home is the eye of the mountain below

Jag handlade och sen helt plötsligt hamnade jag hemma hos Rasmus. Skulle lämna hans grejer han glömt här men helt plötsligt så stannade jag där och åt mina frallor :) Sjukt längesen jag var hos honom. Så vi såg idol, paradise hotel och Whose line is it anyway som är awesome!  Skönt att vara i hans lägenhet för en gångsskull med tanke på att min var nystädad.  Jag somnade vid 3 vilket är en liten seger i sig. 
 
Vaknade 13 idag och tagit det lugnt med serier, mat och Gustav Fridolins bok. Redan i förordet så grät jag.. stabilt. Men man känner igen sig i vissa saker och det rör upp en del känslor. 
Nu är det snart idol och då ska jag limma på ett par märken på min ovve för att sedan laga den liten. Imorgon blir det kåren :) och det blir trevligt! För nu är jag fan tillräckligt frisk för att kunna göra saker igen, ÄNTLIGEN!  
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0