Framtiden

Jag tänker mkt på framtiden ikväll och hur saker och ting kommer bli, hur lyckligt lottad jag är som får vara frisk, ha hela min familj kvar i livet och fantastiska vänner som tycker om mig för den jag är.  Jag vet inte vad framtiden har att erbjuda men jag vet vad jag skulle föredra, och jag är rädd för vad som kan försvinna men också över vad jag kan få framöver. Jag är rädd för att glömma vissa saker, rädd för att tappa bort mig själv och andra och jag är rädd för att jag på andra sidan kanske blir någon som jag inte är. Antar att tiden och ödet får utvisa det. 

Livet är läskigt, skrämmande men underbart också. Ikväll saknar jag min måmå och måfa väldigt mkt och att höra min måfas röst och lugnet som min måfa sprider omkring sig.

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0