För jag vill bli stor å större störst

Rasmus kom och sällskapade mig sen igår :) Vi åt pizza, pratade en massa, såg Genikampen, Djungelboken, Kapten Svartskägg, massa Whose line is it anyway och så hade vi lässession. Så.himla.bra!  
Det finns ingen som får mig så glad, att skratta så mycket och känna mig så bekväm som han gör och det är båda bra och läskigt. 
Han blev sen kvar här över natten trots att vi inte somnade förrän tidigt på morgonen. MEN jag lyckades somna ganska snabbt och väldigt gott iaf och sov faktiskt bättre än jag gjort på typ hela veckan och det var fruktansvärt bra och tanken. Rasmus fixar biffen och lugnet så jag kan sova! 
 
Jag vaknade därför och var väldigt glad och det märktes verkligen att jag hade fått sova lite. Behövde verkligen det :) Vi hade en lugn och skön stund i varsin säng med youtube och prat innan vi såg säsongspremiären av Once upon a time innan han gick hem till sig. Jag åt sen lax till middag, gott! 
 
Nu blir det paradise hotel :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0