En sån kväll

Jag hade en väldigt lugn tisdag vilket var skönt även om det tog tid att somna för jag fastnade i Gustav Fridolins bok. 

Igår var jag på den trevligaste förfesten någonsin med vänner, x-pedsex och pedsex. "Fuck the dealer", "ölspelet", med andra ord och prat om tidigare insparkar blev det för oss alla. Awesome! :) en massa skratt, nya Filip som var faktiskt snäll och sen ett kåren med fina människor såsom Dahlström, Erica, Harald, Christoffer, Helena och Agnes! Den bästa kvällen på otroligt länge på kåren och till och med en Pontare hans med tillsammans med Emilia :) awesome! Att hänga med pedsex/ x-pedsex en hel kväll var inte alls som jag trodde på ett väldigt positivt sätt! Awesome :) jag fick ge Rasmus ett antal örfilar under kvällen också men ber man om det så får kan skylla sig själv, han fick en puss på kinden som plåster på såren! 

Jag och Helena shottade flera ggr om och den tjejen tycker jag väldigt mycket om :) kvällen var underbar fram tills hemfärd som kom alldeles för snabbt och som slutade i ganska sura miner. Ibland blir man bara trött och orkar inte bry sig längre. Det finns saker som är värt mer än att alltid pleasa och att låta saker bero.   Dessutom slog det mig igår att det kanske inte finns så många såna här kvällar kvar för mig och det gör mig väldigt ledsen. Jag är inte redo att lämna allt bakom mig än.. 

Hade svårt att sova igår då jag skakade i hela kroppen, jävla tankar. 
Sov dock bättre än på flera år efter en kårenkväll. Idag har jag bara slöat hemma med serier och film + min bok. Snart dag att laga lite mat! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0