Djungeldjuren dem tar en lur men är ständigt på sin vakt

Igår hade vi en fruktansvärt skön dag med bakgrundsbrus, massa prat och ny maträtt med kyckling som var god :) sen såg vi Transformers 2. Har fastnat för dem filmerna.. Inte ok! När jag t.om ställer frågor om hur allt hänger ihop, då har det hänt ngt. Vi kom också på att vi måste skaffa en Tea-cuppig som heter Roffe :) 

Vi hamnade sedan i världens skrattanfall med ombytta roller i varsin säng och skrattade och pratade om osammanhängande saker. Mys! Vi somnade runt 6 på morgonen och sov alldeles för länge. Jag har blivit sjukare igen med ont i halsen och slemhosta igen. Blä! Därför har jag druckit te, proppat i mig kiwi och gjort en stark vitlökssås inför när vi ska äta tacos sen :) Rasmus är fortfarande här och håller mig sällskap och gör mig glad! Livet är alldeles för bra och helgen har gått alldeles för fort i hans sällskap, ikväll kollar vi Transformers 3 + 4. Awesome! och jag har inte föreläsning förrän på torsdag nästa gång. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0