De senaste dagarna

I tisdags var det antagning till Pedsex. Jag var där och stöttade de som skulle söka vilket var mysigt att kramas och stöttas lite :) fina diskusioner med folk även om jag inte sökte av olika anledningar. Den största anledningen till att jag inte sökte var Rasmus, som vanligt, för att jag snart förmodligen är klar med min utbildning och vill ha så mycket tid med honom som möjligt som är kvar eftersom att jag inte vet vart jag tar vägen sen även om jag kommer göra mitt yttersta för att stanna i Jönköping. Sen kände jag gatt jag inte kan gå in i det rummet och vara seriös för att jag känner för många privat i Pedsex nu så det hade känt konstigt.  Känns ändå roligt att veta att några av Pedsexarna och andra människor faktiskt sa att jag borde ha sökt :) trevligt!   Sen bettade jag, Robert, Niclas, Jocke och Sofia på vilka som skulle komma med och jag vann som vanligt, tillsammans med Sofia och Robert :) sweet! 
 
Igår hade jag "kontorstid" med 7 pers på fb-chatten samtidigt. Herregud känner jag! Kul att människor hör av sig och tyr sig till en men ibland blir det lite för mycket känner jag.. 
Efter att ha tidsoptimerat sönder så blev det förfest i Hälso med fina människor innan VIP-krök hos Tobbelito med shott. Gott! Ett kåren där jag mest pratade med folk: Albin, Helena, Robert, Martin, Disa och alla nya Pedsexare som jobbade. Så kul för dem! Niclas och Robin, Lisa och Agnes. Big lök! :) 
Sista bussen hem och macka framför Paradise Hotel. 
 
Idag var det föreläsning 10-12 och jisses vad trött jag var. Sov dåligt hela natten. Föreläsningen var onödig och sen åkte jag hem och tog det lugnt, innan jag sov i 2 timmar vilket var fruktansvärt skönt! 
Nu är Rasmus här och lagar mat och vi pratar om allt som hänt och cirkulerat i våra tankar de senaste dagarna, underbart :)  nu ska vi äta och kolla fotboll! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0