You need to get closer to know what you have

I fredags så var det kåren som gällde! Efter en lam dag hemma så mötte jag upp Emma, Stina, Elin och Hanna och köpte mat och drog sen hem till Stina för förfest. Trevliga tjejer det där med världens skratt när Stinas pojkvän Olof skulle ta en bild på oss: "Är det kul på Legoland?"   Dååå blir det skratt på bilderna kan man ju säga xD 
Ett kåren med mkt alkohol i kroppen, fina samtal med Samuelson, Niclas, Noa och Harald och Rasmus! Dessutom var Jocke och Henke där eftersom det var öppenkväll, sjukt kul att se Henke som inte kunde sluta krama på mig. Söt :)   Jag och Jocke hamnade ju som vanligt i dispyter.. så sjukt onödiga diskussioner när man har druckit och är ute på ett ställe där alla inte ska lyssna, men det är alltid han som ska prata om saker som irriterar mig, sjukt onödigt. 
 
Kvällen avslutades med ett fruktansvärt fint samtal med Erik som sa bland det snällaste jag någonsin hört: "Asså Sara, jag vet att du är lite större än vad många andra här kanske är. Men, allvarligt talat, du är skitsnygg! Dessutom är du social, trevlig och den mest omtänksamma människan som finns. Jag vet att vi inte direkt hänger med varandra, men, jag diggar dig som fan. Bara ta för dig av livet, och ta för dig av folket på kåren och på HLK. Du är så jäklar värd folk och att vara lycklig". Kära, snälla Erik!  Han gjorde min kväll och hela 2014. Så snäll :) 
 
Jag åkte bussen hem med Rasmus och då kollade vi lite på TBBT eftersom båda fortfarande var hyfsat onyktra. Han ville sen sova här vilket han givetvis fick. I lördags så spenderade vi dagen med att bara ta det lugnt och åkte sen ner till Donken och käkade. jag köpte två böcker på Akademibokhandeln och han ett nytt spel som vi fördrev kvällen med tillsammans med tv och film. Min mage mådde inte bra någonstans vilket jag blev fruktansvärt irriterad över.. 
Igår så försvann han ett par timmar och dem spenderade jag med att plugga lite och plocka här hemma. Han kom sen tillbaks och gjorde köttfärslimpa, sås och potatis. Helt klart en ny favorit! Så.sinnesjukt.jäkla.gott. Särskilt såsen! Det här med sås.... Vi såg en massa film och sen läste vi innan han blev dödstrött och somnade medans jag fortsatte läsa. Mysigt :)  Har börjat i en ny serie/bok nu, Legend. Ganska bra när man kommit in i den, jag har lämnat "Wolf Hall" lite åt dess öde förtillfället. Lite för tungläsning nu innan C-uppsatsen kände jag. 
 
Idag har vi mest procrasitnateat och allt vad de innebär. Jag har diskat, handlat och ska göra fläskfilegryta sen. Men nu MÅSTE jag verkligen plugga.. trots att jag inte vill. Men det blir enklarare när han är här iaf, för då kan man klaga lite och få ut lite agressioner emellanåt. + att han kan välja bra bakgrundsbrus :)   Det är en lyx att han har varit här hela helgen, särskilt med tanke på att vi båda haft mardrömmar. Då är det bra att man slipper vara ensam! Då är livet mkt enklarare :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0