Tisdag

Jag hade svårt att sova igår. Förvånande? Nej. Fastnade framför youtube med gamla favoriklipp. Så imorse var jag ganska trött efter cirkus 5 timmars sömn. Informationssök idag för 4 eller 5e gången i ordningen.. och jag hittade absolut ingenting under den tiden. 
Åkte hem, åt sallad till lunch, bytte om till one-piece och pluggade ett par timmar och kors i taket, jag hittade nog lite trots allt. Skam den som ger sig!  Dessutom har jag fått litteraturtips av en gammal klasskamrat och sånt gillar man :) 
 
Kvällens alla bestyr är gjorda efter en god och bra middag och förhoppningsvis somnar jag tidigare ikväll. Skulle behöva det inför pluggdag/pluggnatt imorgon. Det blir nog bra skulle jag tro, jag sällskap finns och då blir det enklare! 
 
Nu blir det Wolf Hall en stund :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0