They are blending

Jag hängde med Robert igårkväll :) god mat, godis, prat, PH och filmen Återträffen och Döda poeters sällskap. Äntligen fick jag se hela och satan vad bra den var :) lätt topp 3 av alla filmer jag sett!  Återträffen fick mig dock att tänka tillbaka till högstadiet och gymnasiet och hur man själv hade reagerat. Jobbig men viktig film! 

Jag var hemma vid strax efter 3 efter en mysig kväll med Robert och hans föräldrars katt Frasse :) mys! 

Idag tog jag tåget till Växjö och blir här till måndagförmiddag. Lite tid med släkten är trevligt! Kul också vilken musik jag pendlade mellan på tåget. Från Disney till Dead by April till Dansband till Nickelback till Sabaton till Iron Maiden till Demi Levato xD underbart. Nu är det snart dags att försöka bli trött. Ska få bilen av mamma tidigt imorgon vid hennes jobb och sen efter frukost blir det gemla för att ut och gå och sen ur till måmå för lunch :) tidiga morgnar är inte min grej men vad gör man inte för att få lite skog i mitt liv igen! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0