And nothing else matters

Jagad av hundar, Paradise hotel och youtube sammanfattar min tisdagskväll. Det är farligt att fastna med en ny favoritkanal på youtube på kvällen.. men awesome samtidigt! 
Natten mellan tisdag och onsdag sov jag som en förbannad sten för första gången sen i typ, Maj. Och det var underbart!! 11 timmars sömn :)  jag tvättade och sen kom Rasmus förbi, tanken var att vi skulle plugga men inga av våra huvuden hade lust med det. Så istället pratade vi om allt och ingenting som vi är bra på, ät god middag, såg Ice Age och kollade Paradise hotel innan han gick hem. Mys! :) 
 
Sov gott inatt också och sen har jag ätit och diskat världens diskberg. Senare kommer Robert förbi och pluggar med mig. Det behövs och jag behöver den sparken i röven som Robert alltid ger mig och att man kan bolla idéer med ngn :) han är bra på sånt! 
 
Det är så sjukt också att det är ca 1.5 år sen som Rasmus började sova hemma hos mig, trots att han bor ca 30 meter bort. Och det är ca 1 år sen bilden under togs när han fick en egen tandborste här hemma. Tiden går så fruktansvärt fort och även om det var under hemska omständigheter som han började sova här så är jag ändå på något sätt tacksam för det, för sen dess har jag aldrig varit så lugn, haft en så fantastisk vän och något så enkelt i mitt liv. Trygghet är underbart och jag förtjänar det! 
 
PUSS
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0