Martin

Ibland, så får man höra saker som känns ända in i själen och sätter spår. Både bra och dåliga saker. Idag fick jag höra något fantastiskt fint: "Tack Sara <3 Du är en sån förbaskat fin människa, jag tror inte att du själv vet hur förbannat bra du är! Det finns bara en Sara och det är du! Du förtjänar att få höra det mer än någon annan jag känner för det är så hemskt sant att du anar inte! :)  "   Finaste Martin <3  Jag är fruktansvärt stolt över att jag var hans fadder och sedan blev hans vän och fortfarande är det. Han är en av de finaste människorna jag någonsin träffat, han är en av guldkornen de senaste 4 åren i mitt liv och jag är fruktansvärt tacksam för att han finns i mitt liv! 
 
Jag kommer aldrig förstå vad det är människor ser i mig, vad som är särskilt med mig och varför människor tycker om mig, eller tycker att jag är bra och speciell. Mobbningstiden sitter alldeles för djupt. Men det är fruktansvärt skönt att höra att människor tycker så, att de tycker om en och att de ser något bra med mig. Det betyder allting i hela världen och Jönköping har gett mig mer under dessa 4 åren än vad Växjö någonsin har och det, det gör mig fantastiskt glad, tacksam och nöjd. Att jag vågade, att jag tänkte på mig själv för första gången visade sig vara det enda rätta och det bästa jag någonsin gjort. Jönköping, du fantastiska stad, jag älskar dig och allt du gjort för mig hittills! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0