I heard it said that people come into our lives for a reson

Igår hade jag en av de mysigaste dagarna på länge :) jag sov fantastiskt gott och sen mötte jag upp Emma och drog på Pedsexs event "Pimp my overall" och träffade otroligt många mysiga människor :) det är något särskilt med pedaoger och att få springa runt och kramas lite!   Att dessutom få höra Emma säga: ""Jag gillar att du är en sån som frågar hur personer mår, och faktiskt lyssnar på svaret, ställer frågor och visar att du bryr dig". DÅ blir man fruktansvärt glad för det är så jag vill uppfattas eftersom att jag bryr mig om människor :) 
 
Jag och Emma sydde, limmade och hade oss tillsammans med alla andra och pratade samtidigt.  Dancu är en  fantastisk människa tillsammans med Agnes och Niclas :) Fick en liten not av Dancu att hänga i nyckelknipan, så snällt! Nu har jag både en ängel och en not som representerar olika saker vilket är awesome :) 
 
Jag åkte sen hem tillsammans med Rasmus och skaffade frallor på konsum, vi kraschade sen hemma i min soffa, kollade på Paradise hotel, åt frallor och pratade lite :) Vardagslyx!  Jag blev ensam vid 3-tiden och somnade som en stock. 
 
Idag sov jag alldeles för länge och sen har jag handlat och städat min otroligt skitiga lägenhet. Jag ska laga mat om en stund och sen ska jag se om jag orkar plugga lite. Annars tar jag det imorgon. Imorgon har jag dessutom middagsdejt med Mia på Jensens, kött och sällskap! Bästa kombon :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0