I got the magic in me

Jag såg filmen "Kärlek på menyn" på tv och sen "Eclipse. Taylor Lautner :) 
Sen spelade jag spel på mobilen och läsa halva natten, lite småcoolt när man ser att klockan plötsligt vrider tillbaka sig en timme! NU är det verkligen höst, på riktigt :) 
 
Idag har jag läst och lagat mat. Söndag är mysiga när man hör regnet och blåsten utanför fönstret och man kan kura ner sig i soffan eller sängen med en bok :) 
nu kollar jag på gamla avsnitt av Two and a half men med tända ljus och väntar på att Robert ska dyka upp/höra av sig. Blir att hänga lite med honom ikväll :) Imorgon är det uppsatsupptakt och jag håller alla tummar och tår att jag får rätt/en bra handledare så uppsatsen kanske känns lite lättare! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0