Fiskar och hundar katter och smådjur

Jag tackar min lyckliga ledstjärna varje dag för att jag den 28 oktober 2012 sträckte ut en hand, förlät och insåg att jag behövdes för någon. Att jag behövdes mer för ngn än någonsin tidigare.  Att jag vågade vara vuxen och hantera och jobba på saker och ting, och inse att jag känner en annan typ av person än den som har gjort fel. Och jag hade så fruktansvärt rätt. Det är ett av de bästa besluteten jag någonsin tagit,  Att två år kan förändra så mkt, från att inte se när man är ledsen till att förstå minsta lilla sinnesstämning och när man behövs. Igår mådde jag verkligen inte på topp och därför var det otroligt skönt att veta att jag kan prata med Rasmus, trots att han jobbar så vet han såväl när saker inte är bra och när han beshövs. 
 
Trots att han jobbat och att han skulle upp tidigt idag så bjöd han hem mig till sig, lagade potatismos och varmkååv, fick mig att skratta och tänka på annat. :) jag har en fruktansvärt fantastisk vän som alltid finns där när saker och ting går fel och jag är oerhört tacksam för att jag har honom och som alltid ställer upp utan att man behöver säga något överhuvudtaget. Min bästa vän fixar allt! 
 
Jag var hemma vid halv 1 och sen läste jag halva "Förr eller senare exploderar jag". Fantastisk bok!  Jag var trött men hjärnan började tänka på uppsatsen och då var det kört. 
Halv 5 somnade jag äntligen och har idag snabbstädat min lägenhet lite, vill inte komma hem till en skitig lägenhet efter att jag varit i Växjö i helgen. Det ligger böcker lite här och var här hemma pga uppsatsen så att städa är inte så jättenödvändigt/aktuellt i hela lägenheten just nu.  
 
Ikväll hänger jag med Robert och hans föräldrars katt Frasse :) det blir mys!  Imorgon på eftermiddagen åker jag till Växjö! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0