Ett jättestort vardagsgrattis till dig till mig

Jag somnade som en sten igår efter massa Whose line, fantastiskt! 
Idag har jag därför varit pigg och glad. :) Jag följde med herr Söder till A6 och köpte lite grejer på Ikea som jag behövde, b.la nya kuddar.  Sen åt vi donken till lunch vilket alltid är gott. 
 
Jag har nu varit hemma och fixat lite ett par timmar och nu är jag kvällstrött.. och hur bra är inte det!? Livet rullar på just nu även om det fortfarande är otroligt mkt i mitt huvud av olika anledningar trots att jag verkligen försöker att inte tänka på det. 
 
Helgen är här och jag ska faktiskt trott eller ej försöka att plugga lite i helgen inför kommande c-uppsats. Har faktiskt saknat att plugga. Det märks när man inte gör det! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0