Återinspark 2014

Förfest hos Paulina igår med vääääldigt många skratt. Ibland blir man förvånad över hur tröga vissa människor är :p 
En återinsparkssittning som var grym! De nya pedsexarna var fantastiskt duktiga där Niclas och Robin får lysa lite starkare :) är en aning besviken på alla nya pedsexares namn men det är ju en liten pöl i havet. Det blev lite känslosamt när man insåg att det är sista återinsparken och när X-pedsex visade upp sin film. Det är sinnessjukt konstigt att vissa av dem som suttit i pedsex i 2 år går av nu... och vissa som man har lärt sig att tycka om fruktansvärt mkt!  Tårarna fanns där, men jag slapp åtminste gråta :p   Mellanfest hos Paulina och sen ett kåren där brandlarmet gick, där jag hade ett fruktansvärt fint samtal med Sone. :) Vi är så lika han och jag och tycker likadant om många saker och är lika personer. Och det uppskattas :) Man kan alltid prata med Sone! 
Massa kramar till höger och vänster, en ny bekantskap i Frida, en Johan som man alltid kan prata med, en Rasmus som var fruktansvärt söt och visade upp mig som sin bästa vän, pussade på Martin, ett trevligt samtal med Dahlström och Rickard och fina vänner överallt :) 
 
Kvällen slutade lite i kaos med en Robert som mådde dåligt, men som trots gav mig en fantastiskt lång kram vilket var precis vad vi båda behövde just då. Vi höll handen hela vägen hem som stöd, underbara Adam körde hem oss! 
Jag skakade halva natten av kyla, trötthet och irritation och ledsenhet. Usch och fy. 
 
Idag var jag uppe sent och har mest legat i min säng och haft "kontorstid" med människor. Trevligt :) 
jag har tagit en otroligt skön dusch och ätit två köttbullar. Nu ska jag fixa det sista med PM:et som ska vara inne senast 23:59. Sen ska jag raida konusm :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0