Tröttare än på länge

Jag är tröttare än på mkt länge. Idag har jag sammanlagt pluggat i 6 timmar.. Hur skjukt är inte det? Det var längesen det hände.. Men det behövdes. Det går långsamt men det går åtminstone. 
Därför kollar jag nu på Paradise hotel och hoppas att jag somnar innan 12 idag. 

Imorgon är jag tillbaka på mitt saknade jobb! Äntligen :) jobbar 16-21 imorgon och det ska bli sjukt kul! Jag har ingenaning om hur schemat ser ut, vilka vårdtagare som är kvar/kommit till eller vilka jobbarkompisar som jobbar samtidigt men det spelar ingen roll. Är bara glad att vara tillbaka på jobbet och jag kan jobba med alla och gå hem till vem som helst :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0