Sömnlös

Jag hade svårt att sova inatt. Mina tankar var på julen, julklappar och de senaste åren i mitt liv och den personen jag har blivit. Många mäniskor har svårt att förstå den utveckligen jag har gjort och den personen jag har blivit. Jag har aldrig varit så trygg i mitt liv, med andra och med mig själv och det finns så många människor jag genuint tycker om just nu vilket jag aldrig hade gjort förr. Jag är glad, jag är positiv och jag tycker om att göra saker, tycker om att träffa människor och jag vet att jag är uppskattad av många fler människor än jag någonsin varit. Jag har blivit den personen jag alltid velat vara och det känns underbart. Att veta att saker kan förändras till det bättre, om det är rätt tid för det och med rätt människor på rätt plats. DET är det bästa! 
 
Idag är jag grymt taggad för förfest med de finaste människorna jag vet, många människor dessutom som gör mig oerhört glad och som får mig att förstå att jag är någon i deras ögon och de värdesätter mig :) en kväll på kåren och en bra förfest med alkohol är precis vad jag behöver idag och att kramas, jäääklar vad jag ska kramas ikväll!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0