Skrattfnatt

Jag har haft Rasmus hemma hos mig i 1.5 vecka nu minus 1 dag i princip. Och hur det har varit? Alldeles perfekt! Att få sova, känna sig trygg, få skratta, få höra vissa ord varje dag, få vakna och det första man hör varje morgon är: "Har du sovit gott?".  Livet är väldigt fint när han är här och då känner man sig omtyckt! 
I söndags kollade vi klart När karusellerna sover innan vi somnade. I måndags hade vi en lugn dag här hemma och mest läste, såg film och sen åt vi bkycklinggryta till middag innan vi såg fotbollsgalan och paradise hotel. Vi hamnade sen lite på youtube. Jag hade sen svårt att somna. 
Igår sov vi länge, åt frukost och sen tog vi en tripp upp till A6 och elgiganten. Ny ljudsladd och nytt sällskapsspel fick följa med mig hem och en ny mp3 fick följa med Rasmus hem. 
Vi åt stuvade makaroner och falukåv till middag, jag läste och så såg vi paradise hotel. Vi spelade mitt nya spel och spelet Så det kan låta.  Kul att spela lite!  Jag fick sen världens skrattfnatt och kunde inte sluta skratta och åt allt och ingenting och mest petade Rasmus i sidan hela tiden och kittlade honom. Jag hade fruktansvärt tråkigt och var rastlös och retade mest gallfeber på stackarn. Tillslut blev jag uttråkad från helvetet och irriterad på mig själv och spelade mobilspel i min säng och då kom han och sällskapade mig på golvet och mest pratade. Mysigt! :) 
 
Vi somnade som två stenar och idag sov vi länge. Jag är ensam nu och varit i ca 1 timme. För första gången på 1.5 vecka så är jag ensam på riktigt. Det känns konstigt men är faktiskt lite skönt. För första gången på väldigt länge så kändes det inte jobbigt att bli ensam när han gick hem. 
 
Nu ska jag diska! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0