Pälskar du mig?

I fredags kom Rasmus tillbaka efter att han hade jobbat och vi åt mat och sen såg vi Idol, veckans avsnitt av TAAHM och TBBT och sen Dobidoo. Mys :) ! Vi somnade vid 3 tiden efter att ha hängt på youtube. 
Igår åt vi frallor till frukost och sen spenderade vi lördagen med att titta på Pelle Svanslös Julkalendern, jag pluggade lite innan vi åt spagetti och köttfärsås, gott!  Sen såg vi julkalendern Diselråttor och Sjömansmös. Jag gillar hösten! Vi somnade som två små barn sen och sov länge idag. Jag var vaken före honom och låg och läste lite i min bok "Champion", sista delen i Legend-triologin. 
Vi åt sen frukost och sen blev jag ensam ett par timmar och då pluggade jag. När han kom tillbaka så åt vi kebabtallrik till middag. Jag har pluggat klart min komplettering och skickat in den och nu läser vi/har När karusellerna sover som bakgrundsbrus. Julkalendrar i november/december är supermysigt! :) 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0