Underbara jobb

Igår ville mitt huvud inte alls sova. Det är mkt om framtiden som snurrar i mitt huvud just nu och jag vet inte riktigt hur jag vill göra med saker och ting. Men det visar väll sig det också men det håller mig vaken om nätterna, och det ä inte bara mina tankar och funderingar utan även andras som håller mig vaken. Så typiskt.. 

Att vara tillbaka på jobbet idag var underbart! Att få le, få känna sig uppskattad, köra bil och prata i massor :) och att få höra: "ååh vad kul att se dig! Vad glad jag blev att du kom och jag hoppas vi ses snart igen" värmer :) att veta att man är omtyckt av vårdtagarna gör att jobbet inte känns som ett jobb utan ett sätt att fly från plugget och alla tankar! Att dessutom vissa frågar hur skolan går är väldigt omtänksamt. Det finns människor som bryr sig även i periferin :) 

Jobbet rullade och nu är jag påväg hem till lite kvällsmat och Paradise hotel. Imorgon pluggar jag med Emma innan bio med massa fina människor :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0