Lugna dagar

Gårdagen var jättelugn med massa mat, jag var ett bottenlöst hål vilket jag är ibland dagen efter jag druckit, pratade mkt med Sone och såg sen gråtfilm och läste ut boken "Champion". Nu väntar jag lite med att läsa iochmed c-uppsatsen + att Rasmus har böcker hemma som jag ska låna och läsa. 
Jag kunde inte somna så såg föreställning på youtube. 

Inatt har jag haft både bra och dåliga drömmar. Jag har haft en lugn dag med film, 2 timmars telefonsamtal med en saknad Sanne! Vi måste bli bättre på att höras regelbundet, hon är så ärlig och det behöver man :) Facebook och youtube blev det också idag. Dock dog mitt internet strax efter 12 nu ikväll. Inte kul.. Dessutom är jag inte trött och klockan är mkt. Trots att jag sovit dåligt de 2-3 senaste nätterna så vägrar kroppen bli trött när den ska. Fruktansvärt irriterande :/ 
Imorgon ska jag iaf plugga och förhoppningsvis hämta mina nya linser om de har kommit vill säga. Bereder mig på huvudvärk de närmaste dagarna.. Yeeey! 

Nu blir det mobilspel eller slösa internet på mobilen med youtube. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0