Fredag

Och så var det helt plötsligt fredag! Mina dagar just nu går åt att försöka fixa med c-uppsats så mycket det bara går. Min nya handledare är helt fantastisk, hon säger vad hon tycker, ger förslag på förbättring och försöker hjälpa mig på alla sätt som kan. Jag känner att jag har stödet i ryggen för första gången när det gäller c-uppsatsen i engelska och det är en stor lättnad! 
Både igår och idag har jag varit i skolan fram till halv 9 på kvällarna och skrivit, hållt Robert respektive Emma sällskap i deras plugg och mest bara behövt miljöömbyte. Plugget rullar ändå och jag känner att jag har lite balans i mitt liv, iaf de senaste dagarna. 
 
Hur jag mår utöver uppsatsen dock är inte så himla bra. Julen är just nu väldigt osäker och all min julstämning och lust att åka till Växjö försvann idag. Ibland blir jag bara så trött på att jag aldrig kan få ha en fungerande och hälsosam familj. Idioti.  Nåväl, vissa dagar är mer motiga än andra men tacka gudarna för att jag har en Rasmus som är världens snällaste och snabbaste på att lyssna, förstå och bara prata med mig och en Robert som hållt mig sällskap hela dagen och som fått mig att tänka på annat och skratta åt alla hans konstiga beteenden och tankar han har.  Tacka gudarna för att jag har dem i mitt liv på ett eller annat sätt! 
 
Nu är det dags för lite kvällsmacka och kvällsmys i form av TAAHM, Idol, och På spåret!
 
PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0