Tat lugnt älskling jag är ju här

Rasmus stannade i lördagsnatt vilket inte var särskilt förvånande. Vi vaknade sent och åt frukost innan jag gjorde jobbprov, betalade räkningar och liknande. Rasmus spenderade dagen med att läsa. Det går att göra olika saker på samma plats!  Vi röstade sedan i europavalet, åt kyckling sent på kvällen och såg massa film. Mys! :)   Han stannade sedan inatt också vilket inte alls var planerat men det blev så, vi sover så mycket bättre när vi sover i samma lägenhet just nu så det blir så allt oftare. Jag klagar dock inte, sömn är viktigt och det är skönt att slippa vara sälv. :)   Samtalen innan man somnar är alltid lika roliga: "Tänk om du flyttade till större och så flyttar jag med, då hade vi kunnat slippa vara själva jämt".  "Vi löser hösten och vårens matproblem också. Det blir lite som Claes Malmberg säger, tat lugnt älskling, jag är ju här".  Bästa vän :)   Vi pratade inspark också och att det är den sista för båda. Jobbigt läge.. 
 
Klockan ringde halv 12 och jag drog sedan på seminarium och han drog hem för han skulle jobba inför sommaren. Både var dödströtta dock eftersom vi inte somnat förrän 5. Tror seminariet gick bra och sen har jag diskat sen jag kom hem och nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag drar till Stadsparken och spelar lite minigolf med Robert och Henke :)  Sommar! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0