Sleep tight wake up fit for fight

Kunde inte sova inatt, nackdelen med att sova med andra människor ofta är att man därför ibland får problem att sova när man ska sova ensam, man kan inte lyssna på andra människors andning för att slippa tänka..   Igår var jag trött men hade för mycket tankar om skolan, sommaren, jobbet, pengar, mina vänner och insparken. Just nu är det lite mycket att hålla reda på i huvudet med datum, saker som jag ska göra och fixa, tiden räcker inte till och jag känner mest för att checka ut och skita i precis allting just nu. Jag har kommit till det läget då jag är trött på saker och ting igen och känner att jag gör lite för mkt, är för snäll och att allting händer på en och samma gång.. usch. 
 
Seminariet idag gick helt ok och jag har sen jag kom hem tvättat. Egentligen borde jag städa men det pallar jag inte. Dock måste jag plugga inför inlämning på torsdag inför måndagens seminarie och just nu går det förbannat trögt och klockan bara går.. varför ska det vara så förbannat svårt!?  
 
Vill dra täcket över huvudet och mest bara sova resten av dagen för idag är ingen rolig dag... 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0