It''s all we are all we are

Lördagen spenderade jag sedan med Rasmus med Smartare än en femteklassare och en massa film. Mys! Vi somnade vid 5 efter en massa skratt åt lama filmrepliker precis som vanligt, mysigt :) Maten blev senare än på evigheter med bakad potatis, sås och kött, gött!  Jag hade kunnat leva hela mitt liv med mat, film och sällskap i min soffa, det bästa som finns! 
Vi vaknade sent igår och jag mådde inte bra alls, Rasmus gick hem efter frukost och jag var illamående till och från hela dagen vilket sög. Därför hade jag soffläge hela dagen och natten och hann se hela 9 filmer innan jag slutligen somnade vid 6 imorse. 
 
Jag sov därför alldeles för länge idag, har ätit och kollat på veckans Game of Thrones. Idag mår jag mkt mkt bättre och faktiskt bra för första gången på 1.5 vecka. Äntligen börjar jag bli frisk! 
Jag håller på att plugga inför morgondagens seminarium som jag inte alls är taggad för men det är bara att köra på och snart är det sommar, och DET ser jag framemot för den här sommaren har jag bestämt ska spela roll och betyda ngt :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0