I'm gonna be an optimist about this

Robert och jag var grymt duktiga i onsdags! Frågorna var klara efter mat och diskussioner vid lite innan 17. Vi drog till hälso efter systemet och hängde där innan kåren med Linus, Josefine, Agnes och andra människor :) kvällen på kåren var awesome med långt samtal med Robin ock Dancu om
Pedsex och insparken, brottning/kramar med favvoekonomen Milan, fint samtal med Johannes, Niklas och Johan, en massa shottar och redbull/vodka! :D Erik fick plötsligt för sig att wing-mana åt mig vilket var fantastiskt komiskt. XD grym kväll vilket var fantastiskt roligt! 
Avslutade kvällen med taxi hem och sen Paradise hotel hos Robert med hobom och nya bekantskapen Lejla. 

Igår hjälpte jag Skåne-Linus med en skoluppgift och hängde med honom och Christoffer :) träffade sen Rasmus och käkade mat på donken, hinkade vatten i värmen och drog sen hem och hängde hos mig i världens varmaste lägenhet.. Mys! Båda hade extrema matcravings och lagade sen kyckling på kvällen framför Hungergames - Catching Fire! Jag blev ensam vid halv 1 och somnade gott vid halv 2. 

Idag har jag träffat Disa och Mia och fixat outfiten inför morgondagens maskerad. Fira Robin och Hiddy som fyller snart: Hiddy på söndag tillsammans med Robert och Robin i början av juni. 43 års fest! Grymt taggad :). Sen har jag städat lite och diskat och nu ska jag snart ut i solen, 26 grader i Jönköping idag, välkommen sommar 2014!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0