I got a cake to bake

Jag blev extremt trött i både kropp och huvud igår så för att inte smitta ner Henke och Robert så stannade jag hemma istället. Tråkigt men förmodligen det bästa i långa loppet!  Jag kollade Eurovision ensam och åt apelsin, gott :)  Jag somnade gott vid strax innan 2 och sov i härliga 10 timmar, precis vad jag behövde! 
 
Idag har jag bara slappat för att bli frisk vilket har varit skönt. Skulle pluggat nu för en stund sen men har lagat min ovve inför helgen på Vidablick istället. Det behövdes! Den ska fixas ordentligt i juni sen inför insparken tillsammsn med kära Emma. :)  Nu dricker jag juice och kollar Glee, ska plugga en vända nu, mest för att känna mig duktig men också för att jag måste inför nästa veckas seminarie. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0