huvudvärk

Jag och Rasmus pluggade en bra stund igår med bakgrundsbrus som vanligt. Vi åt kebab och läste sen en bra stund på kvällen, precis som det ska vara blandat med petningar, klappande, skratt och knäckande av kroppsdelar. :)   Jag blev ensam strax innan 4 på morgonen och somnade som en sten. 
 
Idag vaknade jag vid strax innan 1 och har haft huvudvärk hela jäkla dagen.. har därför varit golvad i min säng med i-paden med film och på hårddisken också. Jag somnade en timme vid 18 vilket gjorde att huvudvärken äntligen lättade. Halleluja! Har sedan dess lagat korvstroganoff till ett halvt kompani, diskat och dricker nu fortfarande en massa vatten och tittar på en kort film. Hoppas att jag kan läsa lite sen och somna gott. Imorgon måste jag plugga en massa, drar nog med Robert till skolan och pluggar där. På en lördag? Ja en lördag, så är det när man skriver hemtenta och vill vara klar tills på onsdag så man kan dra ut och fira lite sommarledigt! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0