Helgen är välkommen

Jag spenderade heeela dagen med att skriva i omgångar tillsammans med Rasmus. Vi hade ett x antal filmer som bakgrundsbrus och vi åt köttbullar och potatismos. Vid 7 imorse hade vi båda lämnat in hemtentan och då bakade han scones till frukost :) gott! Vid 10 åkte vi in och lämnade hemtentan, jag är inte alls säker på att jag gjort rätt men det får vara ändå.  Vi åkte sen hem och sov 4 timmar efter 24 timmar vaket för mig. Sen tog jag bussen till akademibokhandeln och skaffade ett nytt pussel :) vi är snart klara med det första pusslet. Sjukt hur avkopplande det är att pussla och hur mycket snällare och trevligare vi är mot varandra när vi pusslar. "Där är hon med tuttarna!", "Där är mer buske", "Där är han som plockar flugsvamp". Humor på hög nivå :) 
 
Nu har vi ätit mat och kollar på "Inför Eurovision". Jag passar på att njuta av ledigheten denna helgen för nästa helg är det fadderutbildning på HLK och Vidablick hela helgen, nervös men det blir gött :) 
Imorgon blir det bio, Divergent med de två finaste i min värld - Rasmus och Robert. :) Det blir awesome! 
 
Nu ska jag hjälpa till att pussla :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0