Här firar studenter och vanliga Lundabor

Min dag räddades lite igår, jag lyckades skriva 1.5 sida på hemtentan tack vare mig själv och Robert! Han kom hit på kvällen och skrev hemtenta, bjöd på ett glas alldeles för gott vin och höll mig sällskap :) vi såg firandet från Lund på tv och jag fick världens gapskratt åt vissa saker och åt den förskräckliga kvinnan i grönt. Herregud! Humor :) det var skönt med sällskap!  Gillar konstaterandet också att vi studenter tydligen är ett eget folkslag när de säger att "här firar studenter och vanliga Lundabor". Vi studenter är tydligen unika! 
 
Vid strax innan 12 blev jag ensam och då läste jag en liten stund innan jag totalslocknade. Jag sov till halv 12 idag vilket jag verkligen verkligen behövde. Har sovit som en sten efter ett par nätter då jag haft svårt att sova. Martin och jag har skjutit upp vårt häng igen då det är svårt att få ihop våra liv just nu. Synd men så blir det ibland! Jag har ätit frukost och vaknat till och nu ska jag försöka skriva. Hemtentan ska vara innan kl 16 imorgon så det blir en heldag och en helnatt med skrivande. Rasmus kommer hit snart och skriver också. Bra! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0