Grabbarnas kväll

Förfesten igår var trevlig, sittningen var bra med ett inslag som jag inte alls var beredd på! Hjärtat slog i 190 och jag skämdes om vartannat. Två finna killar i blöjor, WHAT!??!  Kul att se dock :) det var med blandade känslor att sitta på sittningen men den var bra tyckte jag! 
Mellanfest som var trevlig då jag snackade länge med Agnes och bondade med Linus om att vi ska dricka morgan och cola hela insparken, självfrände!,  och sen kåren med redbull, äcklig tabascoshot som Robert var övertygad om att vi skulle ha, en likör 43 och mjölk som var awesome!  Fina samtal med människor där Robert, Albin, Tobias och Jocke gjorde min kväll på olika sätt. Robert för att han berättade fina saker som min faddergrupp sagt till honom, Jocke för att han gav mig komplimanger som Robert höll med om, Tobias för att han var sötast i världen: "Jag blir alltid så glad av dig Sara, du är alltid så glad och går runt och ler och då blir jag så himla glad. Jag tycker om dig Sara". Finaste Tobbe :) Albin är alltid bra att prata med också, om framtiden, inspark och så vidare. Big lök!  Det var grabbarnas kväll utan tvekan och jag trivdes så bra! Hade trevligt snack med Erik också :) 
 
Efter en fin Stad i Ljus med pedagoger blev det hemgång uppför backen, usch! Men frisk luft är nice :) Det var jäkligt skönt att inte vara full igår utan att bara vara hög på livet! Jag mådde fantastiskt bra tack vare alla grabbar :)   Idag har jag mått bra, även om hosten gjort att jag fick upp både tabascon och mitt knäckebröd som jag åt till frukost, jävlar hosta! Alkohol + hosta = dålig kombo.  Jag har träffat Simon vid lunch, druckit te och pratat! Nu i eftermidag har jag träffat huvudfaddrarna och övat inför morgondagens spex, jag är en aning nervös och hatar att jag är förkyld vilket sabbar mkt men det får gå ändå :) Det ska bli kul iaf! 
 
Om en stund kommer kära Rasmus, det var typ en vecka sen vi hängde nu och det märks! Vi ska käka kebabtallrik, prata gårdagens sittning och bara hänga, för det har jag faktiskt hunnit sakna :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0