Glory days

Kvällen igår var tokmysig! Jag vann över Robert i mini-golf och sen över Henke och Robert när vi körde "närmast efter 1 slag". Sjukt kul! Grisar kommer börja flyga nu, aldrig vunnit i mini-golf och särskilt inte över Robert, awesome! :) vi käkade sedan kulglass och såg ut över Jönköping innan vi promenerade längs vätterstranden ner till cigarren och sen till östra centrum. Skönt med promenad i sommarkvällen!  

Idag sov jag ut vilket jag verkligen behövde. Sen har jag mest läst min bok "en man som heter Ove" större delen av dagen, ätit god middag som jag lagat och bara tagit det lugnt. Precis vad jag behövde inför dagar med hemtentaskrivande nu. Bara ngr dagar kvar på terminen nu, kämpa! 

Nu blir det att läsa ut Ove innan jag somnar, måste veta slutet :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0