Fantasysittning

Gårdagen spenderade jag pluggandes hemma och tidsoptimerade med 1000-tals olika saker samtidigt: övade spex, pluggade, lagade mat, åt mat, smsade, lagade ovve, snapchattade.. listan var lång! 
Kvällen blev lugn med paradise hotel och bokläsning. Trots det somnade jag inte förräns sent och när jag väl somnat vaknade jag 30 minuter senare med världens hostattack.. död åt hosta! 
 
Seminarie har gjorts idag vilket jag tror gick bra, sen hängde jag med Robert på hans ärenden. Dammsugit, ätit och duschat och nu försöker jag få igång rösten inför kvällen och inför fredag :)  den är bättre än i måndags iaf! Ikväll är det Fantasysittning och vissa pedsexares sista riktiga sittning, blandade känslor där kan man ju säga! 
Min faddergrupp förfestar här innan vi drar till sittningen och sen blir det kåren hela kvällen lång och efter helgens bravader på Vidablick är jag värd en massa alkohol, skratt och dans. :) shot och redbull ikväll, för det är jag värd och har fått tillåtelse till det!
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0