Faddersittning 2014

Kvällen med min bästa vän i torsdags var bland det mysigaste på länge! Min mun gick i ett och han pratade också på . Vi åt pizza och hängde på youtube och såg konstiga filmer som vi brukar och det var topp :) vid 4 somnade vi förbannat gott och sov som stenar!

Jag vaknade igår och var förkyld, hatar det! Vid 4 drog vi till Hälso för årets första förfest där, det var mys :) vi drog sen på sittningen och jag var ganska nervös för huvudfadderspexet. Det gick hyfsat ok, vi var inte sämst men jag är inte nöjd. Mellanörat en stund och sen kåren där jag pratade länge med favvomartin och Albin :) jag var svintrött och började tappa rösten och hostade så jag drack vatten. Jag hade trevliga samtal med massa människor och gick runt och kramades med Jocke, Milan, Lasse, Rasmus, Tobbe, Rasmus och Robert istället :) dem får mig att må riktigt bra! Grabbar är alltid bäst <3 

Jag tog bussen vid halv 2 då jag var riktigt trött då. Idag är jag megatrött med huvudvärk, en täppt näsa och trött i kroppen. Jag vill bli frisk.. 

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt, jag tar dagen som den kommer vilket är riktigt skönt! :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0