Älskade pappa

Glädjen i hela kroppen som uppstår när man hör av pappa för första gången på ganska länge och han undrar när man kommer och hälsar på och hämtar min födelsedagspresent. För att sedan säga de magiska orden som jag väntat på sen jag egentligen var 5 år gammal: "Du kommer alltid vara välkommen här.. och det vet du!!!! Det kommer alltid finnas en plats här för dig! Oavsett hur allting annat är ". Då blir man otroligt glad i hjärtat och rörd till tårar. 
 
Jag saknar min älskade pappa, hans visdom och hans saklighet. Även om han inte alltid varit rättvis och inte alltid särskilt taktsam så är jag otroligt tacksam för skillnaden han har gjort med mitt liv och jag uppskattar honom så himla mkt och allt han har lärt mig. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0