25 maj 2014

Jag spenderade en stund i solen igår där jag stekte som fan! Jag åt matlåda när jag äntligen blev hungrig (blir sällan det i värmen) innan jag drog ner i källaren och hängde med Robert och Henke :) vi spelade kubb och kort och mös runt. Det var mysigt!  Myggbetten var många. 

Jag somnade gott vid 2 och sov 10
Timmar och tydligen igenom ett åskväder inatt. Jag spenderade dagen idag med att ta det lugnt innan jag drog till Mia med Rasmus och Robert och fixade oss inför kvällens maskeradfest för Robin och Hiddy. Trevlig fest med trevliga människor! Nu är jag hemma och hänger med min bästa vän och pratar om saker och ring och när saker är alldeles för bra och enkla :) och jag tänker göra hopp-upp-macka nu!  

Det är fantastiskt hur få människor det finns att prata med när det händer saker. Det finns egentligen bara 4 människor i hela Jönköping jag kan prata med om saker och bara 2 jag kan prata med om allt och ringa 24 timmar om dygnet om saker skiter sig. 
Jag hatar dubbelmoral, människor som blir sura för ingenting, människor som inte ser saker och ting och människor som är osociala. Blä! 

Och idag fyller Robert, Pohl och Hiddy 23, 25 respektive 22 år. Grattis till dem! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0