You're every line, you're every word, you're everyting

Jag somnade som en sten igår och sov förbannat gott i 10 timmar, magiskt!  Lektionen idag fick fantastiskt bra, mina elever i engelska 5 är fantastiska med underbara idéer :)  Jag har resten av dagen rättat Engelska 6s "Letter of complain" och nu är jag lagom mossig i huvudet, men alla brev är rättade första omgången, en omgång kvar bara som jag gör imorgon, det går fortare då. 
 
Imorgon blir det tandläkaren direkt på morgonen, how fun.. min skräck för personer i vita rockar gör sig påmind och med alla saker i munnen. Oh happy day.. bara till att bita ihop antar jag. Hoppas på bananflour (ja jag är en av dem få som tycker det är gott) eller åtminstone ett bamsebokmärke! Sen blir det praktik med att vakta prov, rätta brev och sen ha en historielektion innan jag tar helg. På kvällen leker jag med Rasmus :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0