What goes around comes back around

Jag måste lära mig att stänga av min hjärna ibland, kunde inte somna igår bara för att hjärnan betade av vad jag skulle göra idag och vad jag inte fick glömma. Givetvis skulle detta ske när jag väl släckt lampan! Suck.. Har därför sovit dåligt och haft konstiga drömmar. 
 
Praktiken flöt och kände mig mer eller mindre som en assistent som kopierat halva dagen, till mig själv förvisso men ändå. Jag har rättat, planerat det absolut sista inför veckan och fixat med praktiska saker. Solen sken idag vilket var fantastiskt att känna värmen från fönstret!  
Jag var hemma tidigt och satte mig i solen lite på min uteplats och rättade, efter en stund gick Rasmus förbi på vägen hem och stannade till och pratade en halvtimme :) Trevligt!  Jag har lyckats tvätta, diska och göra matlådor av min pastasås. Effektiv dag! 
 
Nu är jag trött, mätt och ska kolla igenom morgondagens lektioner innan det väntas dusch. Praktiken går sakta men säkert mot sitt slut och det känns väldigt konstigt...  På lördagförmiddag åker jag till Växjö för att fira måmå som blir 70 år på söndag, träffa Ludde och lite annan släkt blir nice! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0