Vi står en för alla, som Karl XII:s mannar mot en stor armé

Sista gången jag tittade på klockan igår så var hon halv 3 och efter det pratade vi ett väldigt bra tag. 
Jag vaknade vid kvart i 11 och bestämde mig för att inte somna om trots att Rasmus fortfarand sov. 
Vi åt frukost, och jag svor över att jag nästan rev ner ett halv skåp och strax efter fick jag skrattanfall från ingenstans som vägrade sluta. eller fnitteranfall är nog en bättre beskrivning.. totalsläpp! Trevligt :) 
 
Vi har haft Phantom of the Opera som bakgrundsbrus när han skrivit hemtenta och jag försökt samla stoff till min hemtenta. Har gått mindre bra. Han har dragit på Pedsexmöte ett par timmar och jag har fått i uppgift att tills han kommer tillbaka så ska jag åtminstone ha skrivit 1 av 3 deluppgifter. How fun.. Å andra sidan är det bra att ha det som mål. Men denna hemtentan känns orelevant och jag förstår inte vad vi ska ha den till.. men så är det ibland! 
 
Jag får åtminstone mat lagad till mig ikväll igen och sen har jag en redbull om det blir jobbigt framåt småtimmarna, för jag SKA ha min hemtenta mer eller mindre klar innan jag snuttar kudde inatt. Så det så! :) 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0